13 Haziran 2013

'Sen anlat Çanakkale'm ben anlattığımda kafası çok güzel diyorlar'...


‘Sen anlat Çanakkale’m, ben anlattığımda kafası çok güzel diyorlar’…
 

Ah yurdum için canını hiçe sayan Atatürk’üm her şey o kadar değişti ki Senin kurduğun Cumhuriyet, iç işlerde birbirine laf yetiştirmekle, siyasilerin birbirine olan kızgınlıkları ile devam ediyor…

Neyse ki devam ediyor, bu Cumhuriyeti bize sen ve Türk Askerlerinin yüce kuvveti ile kazanıp armağan ettin, birinci vazifemizin bu ülkenin değerlerine ve geleneklerine sahip çıkmamızı, Gençliğe Hitabede aktardın.

Biz ülkedeki sorunlarla gençler olarak boğuşurken, senin Tarihte okuduğumuz yüce ve büyük yüreğini anmakla, senin gibi bir siyasinin asla bir daha dünyaya gelmeyeceğini düşünmekle geçiyor.

Ah ah ATAM sen olsan da bize anlatsan, sadece Çanakkale Cephesindeki uğraşlarını o soğuk buz gibi ayazda bu ülke için beklediğini, askerlerini kendinden çok önemsediğini anlatsan, ayyaş değil, efkardan içtiğini, insanlar için cumhuriyet için içtiğini söylesen, eğer yüreğimdeki inanç büyükse sarhoşken de o köprüden geçeceğini söylesen ATAM, SENİ o kadar özledik ki, biz Türk gençliği olarak ebediyete kadar bu ülkeye sahip çıkacağımıza söz veriyoruz.

Özellikle ben bir ÇANAKKALE’li olarak o güzel memleketimin değerlerini ölene dek koruyacağıma söz veriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder